Managementul clasei de elevi

 – metode practice de abordare ale educației incluzive –

Descriere generală curs

Clasa de elevi este, dincolo de un simplu mediu educațional, un mediu social bogat ce reunește numeroase și variate tipologii de personalitate, de temperament, de stiluri de învățare și, nu în ultimul rând, de abilități. Cadrul didactic este cel care nu doar să asigure procesul instructiv, ci și să faciliteze integrarea și buna adaptare a elev în ansambul mare al grupului de elevi.

Scopul cursului

Cursul își propune să vină în întâmpinarea cadrelor didactice și să le ofere posibilitatea de a deprinde o serie de informații și competențe care să susțină procesul incluziv, alături de cel educativ. Metodele practice de abordare psihopedagogică de grup vor facilita în acest fel implementarea unor strategii de management eficient al clasei de elevi, care optimizează performanțele și susțin învățarea motivată.

Obiectivele cursului

*competență crescută în domeniul psihopedagogiei speciale;

*deprinderea abilitățilorde specialitate și conforme cu domeniul și cu mediul de lucru;

*optimizarea performanței profesionale prin achiziția de noi capacități psihopedagogice ale clasei de elevi incluzive;

*abilități de gestionare a conflictelor în clasă și de scădere a frecvenței apariției acestora;

*competențe de management comportamental specifice orientărilor psihologice.

Cui se adresează

Cursul se adresează cadrelor didactice (educatori, învățători, profesori), studenților la psihologie și pedagogie, precum și tuturor celor care lucrează cu copii sau în învățământul de masă ori special și special integrat care își doresc să-și eficientizeze și îmbogățească atât abilitățile psihopedagogice, cât și rezultatele obținute alături de elevi.

Beneficii ale participării

Participarea la curs vă oferă ocazia de a descoperi modul în care domeniile psihologiei, psihopedagogiei și ale terapiilor de optimizare cognitiv-comportamentală se îmbină astfel încât să asigure abilitarea în managementul  educațional aflat în acord cu cele mai eficiente standarde educaționale.

Structura și durata cursului

Durata cursului este de aproximativ 4 ore, prezentarea informației teoretice îmbinându-se cu activitățile practice de exersare a tehnicilor și a metodelor în vederea celei mai bune abilitări. De asemenea, la finalul cursului este avută în vedere o sesiune dedicată de întrebări și răspunsuri pe baza prezentărilor de caz.

Pentru mai multe informații referitoare la înscriere, organizare, costuri și oferte promoționale, vă invităm să ne scrieți un mesaj utilizând formularul de contact de pe site sau să trimiteți un email la adresa contact@cronicadepsihologie.ro cu titlul „Detalii curs Managementul clasei de elevi”.

Cursul se poate organiza oricând la cerere, în orice localitate din țară, în condițiile întrunirii unui număr de minimum 6 participanți.

Please follow and like us:
Facebook
Facebook
Instagram

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *