Metode de abordare la clasă a copiilor cu CES

– curs online de abilitare și intervenție în psihopedagogia specială –

  • Cum gestionezi o criză de plâns sau de furie?

  • Ce faci atunci când trebuie să lucrezi diferențiat?

  • Cum arată un plan care include și nevoile unui copil diagnosticat cu cerințe educative speciale – CES?

Dedicat cadrelor didactice din învățământul preșcolar, primar sau gimnazial, educatorilor specializați, studenților de la psihologie / psihopedagogie, lucrătorilor voluntari din ONG-uri, cursul „Metode de abordare la clasă a copiilor cu CES” își propune să răspundă exact la aceste întrebări și să vă ofere o serie de instrumente practice prin care să reușiți să gestionați eficient activitatea de la clasă.

De-a lungul orelor de curs, vom discuta despre următoarele tematici:

*Despre inteligență, supradotare și deficiență în context școlar

*La ce se referă CES și de ce nu este vorba doar despre autism și ADHD?

*Ce tehnici de management comportamental și strategii inclusive pot folosi în activități?

*Ce presupune un plan de adaptare a clasei astfel încât învățarea tuturor elevilor să fie eficientă?

Toate aceste tematici sunt construite în jurul a numeroase momente de dezbatere și abilitare practică prin care sunt abordare exemple și situații concrete, descoperind astfel modurile în care poate fi realizată intervenția concretă la clasă de către fiecare în parte și în funcție de specificul fiecărui elev ori cerințe educative speciale !

De aceea, printre beneficiile participării se numără în primul rând familiarizarea cu unele metode de lucru desprinse din terapiile de optimizare comportamentală și abilitarea în utilizarea acestora în activitățile de zi cu zi de clasă – pe care le vom exersa și aplica împreună!

Mai mult decât atât, vă vom prezenta câteva principii ale psihopedagogiei adaptate și inclusive care vă vor ajuta să vă dezvoltați competențe de management comportamental al elevilor ce promovează optimizarea performanțelor și susțin învățarea motivată.

Durata cursului : între 2,5 și 3 ore.

Numărul optim de locuri disponibile / sesiune: min. 6 – max. 20 (deoarece cursurile noastre sunt organizate ținând cont de principiile participării active, noi alegem să mergem pe grupe de lucru practic, cu un număr restrâns de locuri, astfel încât să asigurăm interacțiune de calitate cu fiecare cursant în parte).

În plus, dincolo de beneficiile evidente ale participării (abilitare practică și dobândirea de competențe specifice în psihopedagogia online), oferim și următoarele BONUSURI:

– 5% discount pentru pre-înscriere și plată integrală până la datele anunțate;

– 5% discount pentru toți cei care au mai participat la orice alt curs organizat de Cronica de psihologie sau de Brainstorming Consulting ;

– 5% discount dacă mai aduceți la curs încă un coleg/prieten ;

– suport de curs și diplomă de participare (se precizează numărul de ore).

Pentru înscriere completați și transmiteți acest formular:
https://forms.gle/jPVAY65sbd8f4EZe8

Atenție! Înscrierile definitive se fac NUMAI prin completarea formularului de mai sus!

Pentru informații suplimentare sau întrebări, Pentru înscriere și alte detalii ne puteți contacta fie pe noi (adresa de e-mail contact@cronicadepsihologie.ro / formular site / mesaj pe Facebook), fie pe partenerii noștri de la Brainstorming Consulting (prin e-mail la cristina@b-storm.ro sau telefonic la 0723.321.150).

Vă invităm să urmăriți anunțurile din secțiunea EVENTS de pe facebook pentru a fi la curent cu informațiile referitoare la costurile de participare, datele de susținere și numărul de locuri disponibile.

Ne vedem la curs ! 🙂

Eveniment realizat în parteneriat cu

Please follow and like us:
Facebook
Facebook
Instagram

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *