Chestionare de MANAGEMENT

Indiferent că suntem angajați sau angajatori, facem parte dintr-un grup de muncă. Avem stiluri unice de a colabora, de a comunica profesional și de a stabili relații și raporturi de subordonare, în funcție de așteptările și personalitățile fiecăruia. Viziunea despre muncă, despre sarcinile de lucru și ideea de „echipă” ne definesc, așadar, viața profesională.

Tu cum interacționezi cu colegii?

Completează chestionarele noastre de management pentru a-ți descoperi abilitățile de lider și stilul de comunicare cu colegii de echipă, dar mai ales pentru a afla cum poți evita capcanele interacțiunii profesionale și stabili raporturi de muncă productive și echilibrate! Dincolo de o simplă interpretare a dimensiunilor psihologice, rezultatele sunt personalizate cu recomandări și sosesc direct în căsuța de e-mail în cel mult 5 zile de la data completării.

  • Știi cum să conduci o echipă, cum să motivezi oamenii? Contează mai mult îndeplinirea activității sau bunăstarea celorlalți? Indiferent că ești manager sau nu, chestionarul Tu știi ce fel de lider ești? te va ajuta să descoperi ce stil de leadership ai, cum interacționezi cu oamenii dintr-o echipă și cum îți poți îmbunătăți abilitățile de conducere!

Please follow and like us:
Facebook
Facebook
Instagram

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *